خدای من..

Heart..Stricken

خدای من..

خدای من..

 

نه آنقدر پاکم که کمکم کنی

 

ونه آنقدر بدم که رهایم کنی

 

میان این دو گمم..!!

 

هم خود را و هم تورا آزار میدهم...

 

هرچقدر تلاش کردم نتوانستم...

 

نتوانستم آنی باشم که تو خواستی

 

وهرگز دوست ندارم...

 

دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی

 

آنقدر بی تو تنها هستم

 

که بی تو یعنی هیچ یعنی پوچ...

 

خدایا هیچ وقت رهایم نکن...!

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت23:51---21 خرداد 1392
سلام دوست خوبم
گروه مکث اسپید با بهترین کیفیت آماده خدمات دهی به شما می باشد.
اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که از دست فی لتر خسته شده اید و قطع پر و کسی های معمول شمارا اذیت می کند
می توانید با تهیه دو اکانت سا کس و آ ی نت با تخفیف ویژه به قیمت باورنکردنی 2000 تومان ( با هم) به راحتی از سرور های قدرتمند انگلستان برای اتصال به اینترنت استفاده کنید،( این تخفیف ویژه به مناسبت افتتاحیه می باشد)

توجه کنید که شما 2 اکانت مختلف را با هم تهیه می کتید تا درصد قطعی را در هر شرایطی از بین ببرید.
از مزایای سرویس های ما= احترام به کابران در صدر وظایف ماست + پشتبانی 24 ساعته+ خدمات 24 ساعته بدون هیج قطع شدن+ قیمت ارزان+هدایای 3 تا 5 روزه

برای تهیه اکانت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید یا روی اسم بنده کلیک کنید
W W W.MAX - Speed . C o m

در صورتی که 4 نفر را معرفی کنید 1 اکانت سا کس و آ ی نت به صورت رایگان جایزه بگیرید

ممنون از وقتی که گذاشتید
گروه مکث اسپید


a.m
ساعت15:59---21 خرداد 1392
likeeeeeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 17 خرداد 1392برچسب:خدای من,,,ساعت 14:47 توسط Heart"Stricken"M"L" |